IELELE IN ACTIUNE!!!! :D

Pe timp de zi...o zi luminoasa, dar care prevestea a ploaie...Nimic nu ne-a stat in cale:D Noi Ielele am iesit in recunoastere, in Gradina Botanica! Prietenia, colegialitatea si dorinta de a reusi sa ne afirmam si sa ne depasim limitele ne-au adunat intr-o zi care s-a dovedit a fi minunata si benefica proiectului nostru. Pasii ne-au dus spre Gradina Botanica...o splendoare! Rasete, bucurie, glume, povesti, poze... Am creat o stare de libertate absoluta si ne-am dus catre ceea ce promovam: alegerea miscarilor care ne fac sa ne simtim bine si care ne caracterizeaza:D Am topait de bucurie, am fost la inaltime ca mai apoi, revenind la meditatia asupra proiectului sa construim ideile de baza ale lucrarii si sa facem alegerile potrivite. Inspiratia nu ne-a parasit si speram sa ne calauzeasca pana la capat!

Noi...Ielele Roxana, Andreea, Ionela, Raluca si Tanta va uram o seara magica, sa fiti vrajiti si vrajite de tot ceea ce e mai frumos!

0 comentarii: