Puf-paf....!!! Avem logo :D

Avem asteptarea acum de partea noastra...dar e ca o zana buna care ne indeamna sa fim optimiste, caci raspunsul nu va intarzia sa apara...Pana ce noi...Ielele vom afla daca am fost selectate pentru preselectie, va vom povesti despre cum am fost vrajite de ideea logo-ului nostru si ce ne-a determinat sa facem aceasta alegere de fapt...figura cu manutele si cu globul fermecat :D. In primul rand suntem o echipa unita, bazata pe loialitate si pe sustinerea reciproca... De aceea ne-am gandit la cladirea in mod egal a unui singur scop : cel de a fermeca intr-un mod cat mai placut, de a realiza si implini vise, de arata ca oricine are acest drept de a tinti cat mai sus. Ielele duc cu gandul la veselie, la o multitudine de culori, la mister, la fantezie:x Culorile ne caracterizeaza...sunt culori vii, iar imbinate creaza scantei de idei :))

S-am incalecat pe-o sa
Si v-am spus povestea logo-ului asa...

Seara vrajita tuturor! Sa fiti iubiti! :x

0 comentarii: