We're in !

Iata, am primit si e-mailul mult asteptat! Ne vedem sambata la preselectii! Noi aducem cel mai bun arsenal posibil : pe noi insine! :))

Glumesc, eu nu sunt genul care se lauda cu ceva. Sunt o perfectionista si mereu gasesc ceva de criticat.[Cred ca e bine, pana la un anumit punct!]
Ielele mele stiu ca mereu am de comentat cand ne decidem asupra unui lucru , imi place sa intorc lucrurile pe mai multe parti tocmai pentru a gasi ideea cea mai potrivita, argumentele cele mai puternice!

Totusi, e important sa vedem si partea plina a paharului , iar participarea insasi la Olimpiadele Comunicarii face mai mult decat un pahar , face cat o mare de amintiri!

Intalnirile noastre zilnice, nessurile baute impreuna si plimbarile in parc pentru "revigorare" nu le voi uita niciodata .
In tot efortul nostru nu am uitat si de pauze , pentru ca un citat demn de respectat (cel putin de studenti) spune asa : Pauzele lungi si dese, cheia marilor succese! Asta am facut si noi : am luat pauze, ne-am pus in miscare muschii, iar ideile au venit de la sine.

Va doresc o seara magica , sa va lasati in vraja a tot ce este mai frumos!

1 comentarii:

Anonim spunea...

Pai daca idei aveti, muschi gasim, atunci PRchers-ii nu mai pot decat sa va ureze bafta maine :)