We're back!

Hey! Iata ca a trecut si etapa importanta a preselectiei la Olimpiadele Comunicarii . Raspunsul , desi negativ, s-a lasat asteptat pana la ora 12 noaptea. Am simtit gustul dezamagirii pe moment, insa a doua zi am zambit si am zis ca nu-i nimic, la anul vom fi mai pregatite! Le urma multa bafta echipelor ramase in competitie !

Pe scurt , am petrecut 4 zile frumoase in Bucuresti. Am avut ocazia sa-i descoperim pe langa partile urate ,cum ar fi aglomeratia si soferii intotdeauna nervosi, si partile frumoase, cum ar fi Lipscani-ul, Herastraul si Cismigiul. Ne-am indragostit de parcurile verzi si de biserica Stavropoleos. Am vizitat Palatul Parlamentului si am facut muuulte poze.
Am fost la Conferinte si am ascultat oameni de seama. Am aflat lucruri noi, dar si faptul ca mai avem multe de invatat. Din pacate, probabil ca vom posta mai rar pe blog pentru ca se apropie o perioada incarcata pentru noi la facultate : sesiunea.


Ceea ce-i sigur in urma acestei experiente este ca avem amintiri pentru o viata :)

0 comentarii: