The OC goes on

Campania noastra a avut titlul "Da startul miscarii! " si a avut ca slogan : "Miscare pe gustul tau.Tu ce alegi?" . Ne-am bazat intreaga campanie pe ideea de diversitate si accesibilitate a sportului. Am promovat ideea ca principala calitate a sportului este faptul ca are diverse forme, putand astfel sa i se potriveasca oricui. Insa norocul nu a tinut cu Ielele...
Am urmarit si celelalte echipe si , desi nu am vazut descrierea tuturor campaniilor, pot sa spun ca imi plac ideile celor de la echipa Altfel - sloganul "Fii activ! Fa o miscare inteligenta ! " cred ca este foarte potrivit pentru targetul campaniei; dar si ideile fetelor din echipa OnHeels - sloganul nu e preferatul meu, insa headlinurile printurilor sunt foarte bine alese.
Le urez mult succes tuturor echipelor, si cum am mai spus, may the best team(s) win!

1 comentarii:

~PakKaramu~ spunea...

PAK KARAMU VISITING YOUR BLOG